De laatste puntjes op de i

8 september 2021 10:45

Korfbalcommissie

Met de aanleg van de nieuwe korfbalvelden zijn ook de voorzieningen die langs het oude veld stonden verplaatst. Zo is de grote staantribune voor de kantine komen te staan. Uw webmaster dacht dat dit niet fraai zou zijn, maar moet erkennen dat het helemaal niet misstaat. Dit mede omdat het een fraaie doorzichtige is, die destijds door de supportersclub bij het 75-jarig bestaan is geschonken. Het blijft een juweeltje waar maar weinig (korfbal)clubs op kunnen bogen.

De tribune is afgelopen week ook helemaal schoon gemaakt en zal waarschijnlijk ook schoner blijven nu ze niet meer onder de bomen staat, waardoor er veel vuil op viel. Antoon Timmers, was jarenlang voorzitter van de supportersclub. Hij heeft, samen met Piet Rovers, de tribune weer helemaal schoongemaakt, waardoor deze er weer als nieuw uitziet. De laatste puntjes op de i rond de korfbalvelden, waardoor de korfbalsters weer kunnen korfballen op een prachtig complex.