Verzoek van kantinemedewerkers

5 september 2021 11:15

Beste senioren- en kaderleden,

RKSV Prinses Irene is een bloeiende vereniging waarbij de 3e helft een bekend fenomeen is.
Veel leden brengen na afloop van een training of wedstrijd een bezoekje aan onze gezellige kantine.

De kantine draait op veel medewerkers die na afloop nog het één en ander op moeten ruimen en vaak alleen af moeten sluiten. We zijn zuinig op onze leden en vrijwilligers en vinden het als bestuur geen fijn idee dat deze medewerkers regelmatig de kantine alleen afsluiten en vanaf de kantine alleen richting de parkeerplaats gaan. We doen daarom een dringend verzoek aan de bezoekers van de kantine:

Draag zorg voor onze medewerkers van de kantine, blijf met één of enkele personen aanwezig terwijl de laatste hand wordt gelegd aan het opruimen en afsluiten van de kantine.

Samen dragen we zorg voor onze veiligheid!

Vriendelijke groeten
Bestuur Prinses Irene