Competitie begint met uitwedstrijd in Schaijk

23 augustus 2021 7:00

Seniorencommissie

Het competitieprogramma is door de KNVB inmiddels gepubliceerd. Het 1e elftal begint met de derby tegen DAW. De week daarop wordt in eigen huis gespeeld tegen Volharding, waarna er weer een derby volgt uit bij Heeswijk. Bijzonder is dat twee weken voordat tegen DAW wordt gespeeld, in het bekertoernooi dezelfde ploegen op dezelfde plaats al tegenover elkaar staan.

Het 2e elftal start de competitie thuis tegen Nooit Gedacht 2, de week daarna is Avanti '31 2 de opponent, waarna een thuiswedstrijd tegen HVCH 3 volgt. Dames 1 opent tegen Nuenen 2, maar over dat competitieprogramma publiceerden we al eerder.
Bron: KNVB