Bekerloting Jo17- 1 en Jo15- 1 bekend

5 augustus 2021 11:15

Jeugdcommissie

Mooie, maar op het oog kansloze, derby’s voor de vlaggenschepen van Jo17 en en Jo15. Deze elftallen spelen in de A-categorie, de bekerwedstrijden in de de B- categorie worden later bekend gemaakt.

De oudste leeftijdscategorie speelt op zaterdag 4 september thuis tegen Hvch Jo17-1. De 2 zaterdagen daarna wordt er uit gespeeld tegen de hoogste elftallen van Udi ‘19 en Gemert. Alle teams spelen in competitieverband enkele klassen hoger.
Jo15-1 start uit tegen Nooit Gedacht ploegen die aan elkaar gewaagde zijn. De weken daarna wordt het echt aanpoten tegen ploegen die in hogere klassen spelen. 11 september is Hvch Jo15-1 tegenstander op sportpark De Schellen, waar een week later tegen het standaardteam  van Udi ‘19 de laatste wedstrijd in de poulefase is.
Bron: Knvb