Overhandiging prijzen winnaars EK poules

27 juli 2021 0:00

Vrienden Prinses Irene

Het lijkt al weer een hele tijd geleden dat de EK plaats vond, een kleine honderd leden deden mee met het voorspellen van uitslagen, topscorers, finalisten etc. Recent overhandigde Ron van Roosmalen, voorzitter van ‘Vrienden van Prinses Irene’, de bijbehorende prijzen aan de nummer 1 t/m 3 van de 2 poules (jeugd en senioren). Voor de jeugd waren er cadeaubonnen van Van Tilburg Mode & Sport voor de aanschaf van sportartikelen. De winnaar bij de senioren, Tijn van Rooij, verdiende een BBQ, waarbij de afspraak is dat deze gebruikt wordt samen met een geleding binnen de vereniging (bijvoorbeeld elftal). Daarnaast waren er consumptiebonnen voor de nummer 2 en 3.

Mathias_v.d._Velden.jpg

Winnaar bij de jeugd Mathias v.d. Velden wordt gefeliciteerd door Ron van Roosmalen

Winnaars_ek.jpg

Achterste rij vlnr: Tijn van Rooij ( 1e prijs sen.),  Stephan v.d. Velden (2e prijd sen.), Luuk v.d Heijden (3e prijs sen.) onbrak vanwege prive omstandigheden).

Voorste rij vlnr: ( Lotte Smits 3e prijs jeugd),  Mathias v.d Velden (1e prijs jeugd), Joep van den Akker (3e prijs jeugd)