Mooie opbrengst plantjesactie

31 oktober 2017 23:45

Adri van Lokven

Het is een niet meer weg te denken activiteit binnen onze vereniging; De Plantjesactie. Afgelopen zaterdag ging de jongste jeugd van de voetbal-en korfbalafdeling, samen met leiding en ouders weer langs de Nistelrodese deuren om plantjes aan de man te brengen.

Met de opbrengst worden diverse activiteiten voor de jeugd buiten het voetbal en korfbal om georganiseerd. Daarnaast worden de kinderen daarmee  ook bijgebracht, dat er ook van hen inzet wordt verwacht en het dus niet vanzelfsprekend is dat er van alles voor hen wordt georganiseerd door de vereniging.

Over de opbrengst waren de leden van de activiteitencommissie tevreden, die was een kleine € 1900-.   Zij bedanken iedereen die heeft meegewerkt aan deze geslaagde actie.

PLantjesactie 2017