Voor vrijdag 21.00 uur extra voorspellingen invullen

10 juni 2021 0:00

Vrienden Prinses Irene

De EK poules die de Vrienden van Prinses Irene organiseren zijn nu al een succes. In totaal zijn er al zo’n 75 deelnemers. Wel duidelijk meer bij de senioren dan jeugd. Daarom nogmaals de oproep aan jeugdleden en hun ouders om deelname te stimuleren en eventueel wat te helpen natuurlijk, want er is een bijzonder leuk prijzenpakket voor zowel jeugd als senioren.

Denk er aan om voor de 1e wedstrijd vrijdagavond 11 juni, de extra voorspelingen in te vullen, dat moet dus voor 21.00 uur! Daarna kan dat niet meer. Doe je dat niet dan kun je een zege bijna zeker vergeten. Hoe je je aan kan melden kun je dus lezen in de eerdere berichtgeving op deze site.

Bron: Foto: KNVB