Vernieuwing korfbalveld in volle gang

9 juni 2021 0:00

Commissie Groot Onderhoud

Vorige week is CSC begonnen met de werkzaamheden aan het korfbalveld, dat uiteindelijk moet leiden tot 2 nieuwe. We plaatsten hier enkele weken geleden al een bericht over. Inmiddels zijn de hagen verwijderd zodat, als de velden straks van west naar zuid lopen, er voldoende ruimte is, om die te leggen.

De afrastering is door 2 vrijwilligers van onze vereniging afgebroken. Piet Rovers en Marcel Kerkhof hebben dat gedaan. Dat was werk voor de aannemer, maar de mannen bedachten dat dit relatief licht werk is. In een later stadium moeten de zware betonnen Stelcon platen, waar de tribune op stond, verplaatst worden naar de noordkant van de kantine. Dat doet de aannemer nu om niet. Een win win situatie dus.

Deze week is begonnen met het verwijderen van de kunstmat, verder in de week wordt dan het rubber afgegraven en worden ook de zijkanten verdiept, zodat er straks een compleet nieuw onderlaag komt te liggen.

Korfbalveld_vernieuwd_1.jpg

Bron: Commissie Groot onderhoud kleding en materialen