Prachtige opbrengst Jumbo Sparen met Elkaar

4 juni 2021 0:00

Commissie materialen en onderhoud

Vorig jaar werd door JUMBO de actie ‘Sparen met Elkaar’ gehouden. Als je bij de Jumbo inkopen deed, kreeg je spaarpunten die je vervolgens kon schenken aan een vereniging of school, die daar materialen voor aan kon aanschaffen. Deze actie van JUMBO heeft voor Prinses Irene het prachtige bedrag opgebracht van € 1.120, -.

Allereerst bedanken wij natuurlijk grootgrutter JUMBO, maar natuurlijk ook de vele inwoners van ons dorp die de spaarpunten ons gegund hebben. Met dit bedrag mochten we onlangs gaan shoppen op de site van Muta sport. We konden daarmee 25 voetballen, 10 korfballen, een loopladder en hoepels aanschaffen. In deze tijd waarin verenigingen het financieel zwaar hebben was dit zeer welkom

Dus allemaal bedankt voor jullie inzet en bovenal natuurlijk JUMBO.

Bron: Antoon v.d. Ven