Ondanks corona toch korfbalkamp!

31 mei 2021 0:15

Activiteitencommissie korfbal

We zijn blij dat we ondanks het coronavirus toch een kamp kunnen organiseren voor onze jeugdleden. Om ervoor te zorgen dat alles zo veilig en coronaproof mogelijk verloopt, zullen wij het protocol “samen-op-kamp” volgen, welke opgesteld is door verschillende instanties in samenwerking met het RIVM.

Van vrijdag 25 t/m zondag 27 juni zullen onze jeugdleden verblijven op de kamplocatie in Vorstenbosch. Inmiddels zijn de voorbereidingen in volle gang en met de positieve weersvoorspellingen in het vooruitzicht, moet het een geweldig en zonnig weekend worden.

Tijdens het kamp zullen de kinderen in groepsverband allerlei leuke activiteiten gaan uitvoeren. Daarnaast zullen de kinderen zoals gebruikelijk samen met hun team een leuke act in elkaar zetten om te vertonen tijdens onze “Nisseroi got talent” avond. Helaas dit jaar zonder publiek en jury, maar dat mag de pret zeker niet drukken. Wij zijn heel benieuwd wat iedereen ons dit jaar laat zien.

We hopen op een gezellig, verantwoord en sportief weekend.

Activiteitencommissie korfbal