Prachtige prijzen te winnen bij EK voetbalpool (Update aanmelding!)

2 juni 2021 0:00

Vrienden Prinses Irene

Vrienden van Prinses Irene organiseert via de Prinses Irene site 2 EK voetbalpools. Eentje is alleen voor de jeugdleden bestemd. De tweede voor seniorenleden, vrijwilligers, leden van supportersclub en leden van Vrienden van Prinses Irene. Wij hopen dat de pool, in deze moeilijke tijd, voor wat extra Prinses Irene saamhorigheid zorgt en de nodige gezonde onderlinge strijd. De deelname is gratis, de prijzen aantrekkelijk!

Prijzenpakket Jeugd:

Hoofdprijs: Prinses Irene kledingpakket (Trainingspak, shirt, broek en sokken)

2e prijs: Voet- of korfbalschoenen (EUR 75,00)

3e prijs: Voet- of korfbal (EUR 50,00)

Prijzenpakket senioren:

Hoofdprijs: Barbecuepakket voor max. 20 personen

2e prijs: Consumptiebonnenpakket van EUR 50,00

3e prijs: Consumptiebonnenpakket van EUR 25,00

Aanmelden voor de seniorenpool kun je via deze link:

Aanmelden voor de jeugdpool kun je via deze link:

Je kunt ook meespelen via de app van voetbalpoules.

Via deze link kom je op het volgende scherm terecht:

inlogscherm_voetbalpoule.jpg

Degenen die zich al hebben aangemeld verzoeken wij te controleren of zij gekoppeld zijn aan de voetbalpoule van Prinses Irene. Als je in het programma bent ingelogd kun je dit controleren onder Mijn ..... EK Pools

Als je niet gekoppeld bent aan deze voetbalpoule dan hoef je alleeen nog het volgende te doen.

Tweede_schermafdruk_voetbalpoule.jpg

Type in het vakje "Zoek EK poole of deelnemer" zie bovenstaand scherm: Prinses Irene

Derde_schermafdrik_voetbalpoule.jpg

en druk vervolgens op de zoekfunctie. Als het goed is krijg je de betreffende EK Pools te zien.

Vijfde_schermafdruk_voetbalpoule.jpg

Klik op Jeugd Prinses Irene of Prinses Irene senioren en klik vervolgens op "Doe mee met deze EK pool".

Als alles goed is gegaan dan krijg je de melding:

"Je bent aangemeld bij deze EK Pool. Je speelt definitief mee zodra de organisator van deze EK pool je aanmelding goedkeurt."

De uitleg van het spel kun je op de site voetbalpoules.nl terugvinden. Zo kun je tot één seconde voor de aanvang van de wedstrijd een voorspelling invoeren. De extra voorspellingen dien je wel voor 11 juni a.s. te hebben ingevuld. Tussenstanden en klassementen worden direct bijwerkt zodat je alles op de voet kunt volgen.

Jeugdleden die naar de senioren overgaan kunnen zelf kiezen of ze aan de jeugdpoule of de seniorenpoule meedoen. De prijzen zijn individueel, maar het barbecuepakket is besteden aan een geleding binnen Prinses Irene. Dit kan een voetbal- of korfbalteam zijn, een commissie, een groep leiders of supporters. De winnaar bepaalt zelf de samenstelling.

P.s. Dit prijzenpakket gaat uiteraard niet af van de jaarlijske bijdrage van de leden van de Stichting Vrienden van Prinses Irene. Deze is namelijk voor de jeugd bestemd. Voor dit prijzenpakket hebben wij een andere oplossing voor gevonden.

Op de site van Prinses Irene zal regelmatig een tussentijds verslag worden gepubliceerd.