Toch nog jeugdwedstrijden in juni?!

26 mei 2021 15:45

Jeugdcommissie

Het heeft er alle schijn van dat er in juni toch nog gevoetbald gaat worden in KNVB verband de zogenaamde KNVB Regiocup. De bond hoopt en verwacht dat “Den Haag” per 5 juni toestemming geeft voor wedstrijden tegen andere verenigingen. Op 1 juni neemt het kabinet daar een besluit over.

“ Om die reden starten we de voorbereidingen voor het spelen van de KNVB Regiocup voor de jeugd op de volgende speelweekenden: 5/6 juni, 12/13 juni, 19/20 juni en 26/27 juni. Dit betekent dat we, op basis van de poule-indelingen die al eerder gepubliceerd zijn, nu het wedstrijdprogramma opbouwen. We streven ernaar het programma op maandag 31 mei aan het einde van de dag te publiceren in Sportlink en de Voetbal.nl-app,” aldus de KNVNB.

Of er vanuit het KNKV nog wedstrijden worden ingepland en of dat dit ook mag, is niet bekend !

Bron: KNVB