"Uit de oude doos" 1

29 mei 2021 10:15

Bestuur

Op 5 augustus van dit jaar bestaat onze vereniging 82 jaar. Het lijkt nog maar even geleden dat we het 75-jarig jubileum op grootse wijze vierden. Er is in die historie heel wat geschreven over onze vereniging. Meer dan 35 jaar verscheen bijvoorbeeld een aantal keren per jaar clubblad " De Schellen". Totdat deze website de actualiteit daarvan ruimschoots inhaalde. Goede reden om een rubriek te starten waarbij we zaken die ooit gepubliceerd werden weer eens onder het voetlicht brengen.

Komende weken starten we met de korte gedichten die als rode draad werden gebruikt in het jubileumboek bij het 60-jarige bestaan. Theo Langenhuijzen, misschien wel Nistelrodens grootse woordenkunstenaar, was daar verantwoordelijk voor. Hij zette, met 20 korte gedichten, op zeer originele wijze, de vrijwilligers in het zonnetje.

Jeugdleider.jpg

Korfbalcommissie.jpg