Tim de Bie verassende nieuweling 1e elftal

24 mei 2021 0:15

Seniorencommissie

In het 1e elftal van Prinses Irene zal volgend seizoen Tim de Bie (25) zijn opwachting gaan maken. Hij voetbalde de afgelopen 2 seizoenen bij EFC (Eersel), dat in het seizoen 2019/2020 naar de 1e klasse promoveerde. Tim woont in Valkenswaard, maar verhuist binnenkort voor de liefde naar onze regio.

Hij meldde zich spontaan aan op advies van zijn trainer bij EFC, Roland Schuermans, die komend seizoen Oirschot Vooruit onder zijn hoede neemt.

Tim heeft een positief gevoel bij onze vereniging en denkt dat deze bij hem past, omgekeerd geldt hetzelfde voor de leiding van de A-selectie en bestuur. Tim maakt op uw verslaggever een sympathieke indruk, hij heeft al meegetraind wat hem goed is bevallen. Je ziet meteen dat hij aardig kan ballen.

Tim speelde in het verleden als aanvaller op beide vleugels, maar bij EFC was hij 2 jaar een veel opkomende, snelle rechtsback, met veel loopvermogen.