Dak “Ewab ruimte” vervangen

28 mei 2021 0:00

Materiaalcommissie

Prinses Irene is eigenaar van het gebouw dat tot het begin van deze eeuw werd gebruikt door de voetballers van Ewab. Voor de jongeren onder ons, dat was een Nistelrodese voetbalverenging waarin hoofdzakelijk spelers uit de Molukse gemeenschap speelden.
Bij grote drukte (bijvoorbeeld toernooien), wordt het gebouw nog wel eens gebruikt.
Als eigenaar moest de vereniging voor de kosten opdraaien, samen met de verzekering, toen een tijdje geleden een boom het dak vernielde. De boom zag er nog gaaf uit, maar bleek van binnenuit verrot. Het gebouw is, ondanks het nieuwe dak, geen sieraad als je de foto zo bekijkt!?