Club TV

24 oktober 2017 8:30

Zoals jullie kunnen zien krijgt de nieuwe website steeds meer vorm. Volgende week verwachten we weer een vervolgstap te kunnen zetten en dat is de koppeling met ClubTV.

Hierover hebben wij afgelopen zaterdag met de wedstrijdsecretarissen een overleg gehad. Wij streven er naar het komend weekend op het TV scherm bij de kleedlokalen via ClubTV het programma met veld- en kleedkamerindeling te kunnen projecteren. Het voordeel hiervan is dat geen handmatige overzichten meer hoeven te worden opgesteld en dat deze gegevens vanuit onze website rechtstreeks op het TV-scherm zichtbaar worden.

De komende weken zal een koppeling vanuit ClubTV met een TV-scherm in de kantine worden gelegd zodat het programma en de uitslagen ook op een TV- scherm in de kantine te lezen is.

De projectgroep website,

Job van den Elzen,