Trouwe sponsor Hein van Driel overleden

23 november 2020 22:00

Bestuur

Afgelopen weekend bereikte ons het droevige bericht dat onze sponsor Hein van Driel op 63-jarige leeftijd is overleden.

Hein is mede-eigenaar van Vervoerservice Van Driel, zij zijn al jaren lang trouwe sponsor van Prinses Irene en lid van onze businessclub.
Bij de weekendjes weg van onze A-selectie verzorgde hij zelf op zaterdagavond het vervoer naar de uitgaansgelegenheid en weer terug naar de accommodatie. Ook bij verre uitwedstrijden van onze teams hebben wij altijd een beroep op Hein kunnen doen.

Wij wensen zijn vrouw Anita, kinderen Martijn, Vincent, Joris en Romy en verdere familie heel veel sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen dragen.

Bestuur Prinses Irene