Grote opbrengst Raboclubsupport actie!

4 november 2020 17:30

A. v. Lokven : Foto: Rabobank Nederland

Prinses Irene mag in haar handen knijpen met zo veel mensen in onze gemeenschap die haar een warm hart toedragen!! Dat bleek opnieuw bij de bekendmaking van de uitslag van de Raboclubkascampagne. Er konden stemmen uitgebracht worden op de voetbal-en korfbalafdeling en op “Vrienden van Prinses Irene”. De gezamenlijke opbrengst was € 4180 bijna € 500,-. meer dan vorig seizoen. Onze dank gaat uit naar iedereen die op ons gestemd heeft en natuurlijk naar de Rabobank die deze prachtige actie al verschillende jaren organiseert.

Onze voetbalafdeling  stond met haar stemmenaantal in de top 10 (6e) van alle 651 deelnemende  verenigen en organisaties. In totaal werden er op de voetbalafdeling 444 (vorig jaar 416) stemmen uitgebracht, dat betekent een opbrengst van € 2275,10. De korfbalafdeling kreeg 243 stemmen (vorig jaar 208) waar een bedrag van € 1245,15 tegenover staat, zij waren daarmee 27e onder de ruim 600 deelnemende organisaties. Zoals eerder aangegeven, zal dit geld ingezet worden om het terras bij onze kantine coronaproof te maken.  Vrienden van Prinses Irene kreeg 109 stemmen, dat waren er wat minder dan vorige jaar, maar altijd nog goed voor een mooi bedrag van bijna € 560. Dit bedrag zal ingezet voor de aanschaf van spellen in en rond de kantine, met name voor de jeugd van 12 t/m 18 jaar.

Elke stem bracht dit jaar maar liefst € 5,12 op, dat was weer 32 cent meer dan vorig jaar. Iedereen die lid is van de Rabobank Oss Bernheze kon, zoals elk jaar,  5 stemmen uitbrengen.

Iedereen die 12 jaar is en een rekening heeft bij de Rabobank kan (gratis) lid worden. Wij roepen dan ook al onze (jeugd)leden op lid te worden, zodat jij ook volgend jaar je stem kunt uitbrengen. Meld je aan via https://www.rabobank.nl/particulieren/leden/

Raboclubsupport 2020