1-2 nederlaag 1e elftal

19 februari 2020 1:15

A. v. Lokven ; Fotograaf: T. Bevers

Dinsdagavond speelde het 1e elftal tegen dat van HVCH. De vriendschappelijke wedstrijd werd gespeeld om zo toch wat ritme op te doen. Dit nadat 2 weken op rij voor beide ploegen de competitiewedstrijden werden afgelast. De wedstrijd eindigde, na een 1-0 ruststand, door een doelpunt in de 25e minuut van Stijn van Zeeland, uiteindelijk in een 1-2 nederlaag. Meteen na rust en in de 70e minuut wist HVCH te scoren. Beide ploegen wisselden in de 2e helft veelvuldig wat het spel, niet echt ten goede kwam.
Prinses Irene haalde in de 1e helft best een aardig niveau, in de 2e helft was de 1e klasser uit Heesch de bovenliggende partij en won uiteindelijk verdiend. Naast nog steeds verschillende afwezigen door blessures, maakte Thijs van Vilsteren (foto) na ruim 4 maanden blessureleed in de 2e helft zijn rentree, voor doelman Pluk gold dat ook, al was hij minder lang geblesseerd .