1e elftal speelt zaterdag om 17.00 uur

15 november 2019 13:00

A. v. Lokven ; Fotograaf: T. Bevers

Dit weekend speelt het 1e elftal niet in competitieverband. Om het spelritme vast te houden wordt er zaterdagmiddag, op sportpark De Schellen, om 17.00 uur vriendschappelijk gespeeld tegen CHC uit Den Bosch.

De Bosschenaren kennen we nog van het seizoen 2014-2015, toen ze voor het 2e jaar in de 2e klasse speelden maar dat seizoen ook degradeerden. Prinses Irene  won thuis (foto) met 6-0, wat een van de grootste uitslagen in competitieverband is, maar verloor de uitwedstrijd met 2-1. Na de degradatie zakten de Bosschenaren zelfs af naar de 4e klasse. Afgelopen seizoen waren ze daar oppermachtig en werden met 72 punten en een voorsprong van 18 punten (!) kampioen. Dit seizoen gaat het ook weer goed en staan ze aan de leiding. De afgelopen 2 wedstrijden tegen DSC en Baardwijk werden met grote cijfers (5-0) gewonnen en pakten ze ook de 1e periodetitel..

Bij de Bosschenaren speelt Anouar Hadouir, vorig seizoen nog spelend in de eredivisie bij Excelsior. Hij speelde ook bij Willem 2 en Roda JC op het allerhoogste niveau. Zijn broer is de trainer van CHC, dat nog een aantal klasbakken in de selectie heeft. Een aantrekkelijke tegenstander dus!

Vreindschappelijk2019-2020