KORFBAL Juich Prinses Irene 2 naar de reserve topklasse

14 april 2022 15:00

Rita Pater

Eerste Paasdag gaan de dames van Prinses Irene 2 een gooi doen naar promotie naar de reserve topklasse in het dameskorfbal. Ze kunnen alle steun en support gebruiken van vele Prinses Irene supporters

Eerste Paasdag gaan de meiden van Prinses Irene 2, proberen de opgelopen achterstand in de eerste play-off wedstrijd in te lopen.
Het beeld van afgelopen zondag was een heel hard werkende oranje ploeg, die wat minder zuiver was in de afronding dan Melderslo 2.
Met de juiste instelling moet het zondag mogelijk zijn om de achterstand in te lopen. De uitslagen van de twee play-off wedstrijden worden bij elkaar opgeteld en de winnaar promoveert naar de hoogste reserve klasse van het dameskorfbal.

Lieve Prinses Irene supporters, maak er zondag een korfbalfeestje van en stap na het supporteren van ons eerste team dat om 11.30 speelt in de Overbeek, met zijn allen in de auto om onze meiden naar de overwinning te gaan schreeuwen in Venray.
Hopelijk allemaal tot ziens zondag in sporthal de Wetteling in Venray.
Schermafbeelding_2022-04-13_om_15.08.11.png