Voorbeschouwing

Korfbalsters beginnen weer aan de buitencompetitie

18 april 19:30  Aanstaande zondag staat de eerste wedstrijd van de tweede helft veld op het programma. De wedstrijd wordt gespeeld tegen De Korfrakkers en hiervoor reizen de meiden af naar Erp. Na een aantal weken voorbereiding en wat oefenwedstrijden, zijn de meiden gebrand om er de volle 100 procent voor te gaan en de punten mee naar Nistelrode te nemen. meer »

219x gelezen

Goed uitgangspunt voor handhaving hoofdklasse

14 maart 21:00  Aanstaande zondag staat de laatste wedstrijd van de binnencompetitie op het programma en ook zeker de belangrijkste. De korfbalsters van Prinses Irene gaan het voor de tweede keer opnemen tegen Corridor uit Son en Breugel. Zondag spelen de dames thuis in De Overbeek, het startsignaal zal om 13.15 uur klinken onder leiding van M.A. van Bentum. meer »

445x gelezen

2e ronde belangrijke play-downs

8 maart 20:45  Aanstaande zondag staat de 2e ronde van de play-downs op de agenda. Prinses Irene liet afgelopen twee zondagen zien dat ze de betere ploeg waren en zijn dus door in de reeks van de 4 wedstrijden die gewonnen moeten worden om in de hoofdklasse te blijven. meer »

348x gelezen

Korfbalsters gaan in Velden strijden voor klassenbehoud

29 februari 21:00  Aanstaande zondag spelen de korfbalsters de tweede play-down wedstrijd tegen Swift/HBSV. De korfbalsters mogen deze keer naar Velden afreizen. Om 14.00 uur zal de wedstrijd beginnen onder leiding van B. Komduur. meer »

266x gelezen

Korfbalsters spelen voor behoud plek Hoofdklasse

23 februari 16:15  De komende 2 wedstrijden worden erg belangrijk voor de dames van Prinses Irene. Ze gaan strijden voor hun plekje in de hoofdklasse en nemen het op tegen Swift/HBSV. De doelpunten van beide wedstrijden worden bij elkaar opgeteld en zo wordt de winnaar bepaald. Deze speelt daarna nog 2 play-down wedstrijden tegen de nummer 1 van de overgangsklasse. De verliezer degradeert naar de overgangsklasse. De eerste wedstrijd is aanstaande zondag in de sporthal in Nistelrode. meer »

363x gelezen

Korfbalsters thuis tegen Stormvogels

2 februari 20:00  Zondag 4 februari wordt alweer de laatste reguliere competitiewedstrijd gespeeld tegen de Stormvogels. Dit is voor onze dames geen onbekende ploeg. Het zal een spannende pot worden, aangezien vorige wedstrijd nipt is verloren. meer »

217x gelezen

Belangrijke wedstrijd korfbalsters voor belangrijke punten

25 januari 21:30  Nadat de wedstrijd van vorige week tegen MKV werd afgelast zijn de dames flink aan het voorbereiden op de wedstrijd van deze zondag. Ze zullen het opnemen tegen KVC uit Hapert. Het is belangrijk dat Prinses Irene de punten mee naar Nistelrode neemt, om directe degradatie te voorkomen. De wedstrijd zal om 12.00 gespeeld worden in Hapert. meer »

280x gelezen

Korfbalsters uit naar MKV

18 januari 21:15  Zondag spelen de korfbalster alweer hun 8e competitiewedstrijd in de zaal. Tot op heden hebben de korfbalster 4 punten weten te pakken in de Hoofdklasse. Prinses Irene heeft afgelopen keer tegen MKV helaas verloren. MKV staat met 5 punten net boven Prinses Irene. Beide ploegen zijn dan ook gedreven om de punten te pakken. meer »

196x gelezen

Korfbalsters thuis tegen de Peelkorf

11 januari 23:45  Aanstaande zondag staat de eerste competitiewedstrijd van het nieuwe jaar op de planning. De korfbalsters krijgen bezoek van de Peelkorf uit Ysselsteyn. Zij staan tweede in de poule met een gelijk aantal punten als Stormvogels. meer »

332x gelezen

Prinses Irene op bezoek bij de nummer 2

8 december 19:45  Aankomende zondag speelt Prinses Irene 1 in Luyksgestel, ze nemen het op tegen Stormvogels. Stormvogels is voor onze dames geen onbekende ploeg. Afgelopen buitenseizoen werd er nog met 3-8 gewonnen wat achteraf een belangrijke winst was, dit zorgde ervoor dat Prinses Irene 1 buiten in de Topklasse speelt.meer »

269x gelezen

Ga naar archief