Zondag herstarten korfbalsters veldcompetitie

3 mei 2019 12:00

Zondag spelen de korfbalsters weer op het veld, er mag aangetreden worden op het natuurgras uit tegen ODC. Uitgerekend de enige ploeg waarvan in het najaar, de eerste helft van de veldcompetitie, werd verloren. Echter wel met het kleinste verschil 8-9. In de zaal degradeerde de ploeg uit de gemeente Asten rechtstreeks. Prinses Irene behield zoals bekend via de play off's een plek in de Topklasse. Zondag start de meteen belangrijke wedstrijd om 15.00 uur in Heusden.

Prinses Irene bezet een verassende tweede plaats. Met 1 puntje achterstand op koploper Spes. Het beloofd een spannende maand mei te worden, waarin de beslissingen vallen in de Topklasse A.

Aankomende zondag is meteen een van de belangrijkste wedstrijden, weten de prinses Irene meiden te winnen zijn ze vrij wel zeker dat ze buiten ook in de TOP klasse blijven. En daaraan toegevoegd hoe meer wedstrijden ze winnen hoe meer kans ze maken om zich te plaatsen bij de beste 2 en dus kruisfinales mogen spelen. Kom ze dus aankomende zondag aanmoedigen. De wedstrijd zal aankomende zondag om 15.00u gespeeld worden op de heikamp in heusden gemeente asten onder leiding van M. Van Zoggel-Foolen.

Wedstrijd programma:

15.00u heumen - Spes