Korfbalsters naar Swift

26 januari 2023 21:15

Aankomende zondag 29 januari staat voor de dames van Prinses Irene 1 alweer de elfde competitiewedstrijd op het programma. Deze keer nemen ze het op tegen Swift 1 uit Velden. Swift staat momenteel op de 6de plek met 9 punten en Prinses Irene heeft 3 punten en staat helaas onderaan. Na de winst van afgelopen zondag zijn de dames van Prinses Irene zeer gebrand om de punten mee naar Nistelrode te nemen en hopen daardoor de onderste plek te verlaten.

Eerder deze competitie heeft Prinses Irene met 14-15 verloren van Swift. Deze wedstijd heeft Prinses Irene tot in de laatste 10 minuten voorgestaan, maar helaas won Swift in de laatste minuut. Dit keer willen de meiden uit Nistelrode tot in de laatste secondes fel zijn en de winst binnen slepen. Het zal een spannende wedstijd worden in sporthal De Vilgaard.

Scheidsrechter M. Smulders zal de wedstrijd om 13:35 uur influiten.