Korfbalsters thuis tegen Rooi

1 december 2022 19:00

Aankomende zondag 4 december staat voor de dames van Prinses Irene 1 alweer de vijfde competitiewedstrijd op het programma. Deze keer nemen ze het op tegen Rooi uit Sint-Oedenrode. Rooi staat momenteel op de achtste plek met vier punten. Prinses Irene is heel erg gebrand om aanstaande zondag de eerste 3 punten binnen te halen en hier zullen ze dan ook hard voor moeten werken.

Rooi speelt op het veld ook in de Topklasse, ze staan hier momenteel op een 5e plek.
De laatste keer dat beide ploegen elkaar troffen was op zondag 6 februari, het was tot het einde een zeer spannende wedstrijd. De ploegen waren erg aan elkaar gewaagd, maar de wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen door de dames van Prinses Irene. De eindstand was 15-16.

Suus van Mook uit de E2 zal komende zondag pupil van de week zijn. Alle support is van harte welkom om de korfbalsters aan te moedigen. De wedstijd zal onder leiding staan van de heer J.D. de Leeuw. Om 11:30 zal het startsignaal in Sporthal De Overbeek klinken. Tot zondag!