Korfbalsters treffen opnieuw Oranje Wit

28 oktober 2022 19:00

Zondag 30 oktober zullen de dames van Prinses Irene samen met trainer Petra Steenhuis afreizen naar Leunen. Ze spelen tegen Oranje Wit, een bekende ploeg voor Prinses Irene. Oranje Wit staat op dit moment op de 1e plek in de ranglijst, zij hebben nog geen enkele wedstrijd verloren in het eerste deel van de buitencompetitie. Prinses Irene staat door de gewonnen wedstrijd van afgelopen week op een mooie 4e plek. Deze punten zijn erg belangrijk om bij de top te kunnen aansluiten.

In deze competitie hebben de dames van Prinses Irene hun eerste wedstrijd gespeeld tegen Oranje Wit. Zij hebben deze wedstrijd helaas de punten niet weten te behouden en verloren deze wedstrijd met 4-10. Ze hebben de afgelopen weken flink kunnen oefenen en gaan nu voor een nieuwe kans. In het binnen seizoen speelt Oranje Wit net als Prinses Irene in de topklasse dat 11 november start. Prinses Irene heeft in de afgelopen wedstrijden laten zien dat ze er van door gaan met de winst. De taak aan Prinses Irene om deze wedstrijd meer te scoren dan zij.

De wedstrijd wordt 30 oktober om 13:00 uur ingefloten door M. Oerlemans te Leunen. Graag zien we ook daar de support langs de lijn. Met nog één wedstrijd te gaan, gaan de dames van Prinses Irene nog proberen de laatste punten binnen te hengelen voor de ‘winterstop’. Moedig ze aan!

Programma hoofdklasse zondag 30 oktober:
Oranje Wit – Prinses Irene
DAW Schaijk – ODIO
Dakos - MKV
KVC – Stormvogels

Alle wedstrijden starten om 13:00 uur.

Bron: Foto: Clemens van Santvoort

korfbal 1 Prinses Irene seizoen 2022-2023