Korfbalsters tegen onbekende ploeg

20 oktober 2022 22:15

Zondag 23 oktober zullen de dames van Prinses Irene samen met trainer Petra Steenhuis afreizen naar Milheeze. Ze spelen tegen MKV, een geheel onbekende ploeg voor Prinses Irene. MKV staat op dit moment op plek 6 in de ranglijst met evenveel punten als de nummer 7 en 8. Prinses Irene staat door de gewonnen wedstrijd van afgelopen week op een mooie 4e plek. Ook deze punten zullen weer belangrijk zijn om bij de top te kunnen blijven aansluiten.

MKV speelde afgelopen buitenseizoen ook al in de hoofdklasse. Zij zijn daar zonder al te veel spanning gehandhaafd. In het binnen seizoen is dit helaas voor hun anders gelopen, daar degradeerden ze vanuit de hoofdklasse naar de 1e klasse na twee spannende degradatiewedstrijden te hebben gespeeld. Dit zegt natuurlijk niks en we hebben ook al gezien dat ze dit seizoen veel kunnen scoren. De taak aan Prinses Irene om deze wedstrijd meer te scoren dan zij.

De wedstrijd wordt 23 oktober om 13:00 uur ingefloten door A. Classens te Milheeze. Graag zien we ook daar de support langs lijn. Met nog twee wedstrijden te gaan, gaan de dames van Prinses Irene nog proberen zo veel mogelijk punten binnen te hengelen voor de ‘winterstop’. Moedig ze aan!

Programma hoofdklasse zondag 23 oktober:
MKV – Prinses Irene
DAW Schaijk – KVC
Oranje Wit – Dakos
Stormvogels – Odio
Alle wedstrijden starten om 13:00 uur.
Bron: Foto: Clemens van Santvoort

Competitie korfbal 2022-2023 korfbal 1