Korfbalsters thuis tegen Stormvogels

13 oktober 2022 20:30

Aankomende zondag nemen de korfbalsters van Prinses Irene het op tegen Stormvogels uit Luyksgestel. Na twee verloren wedstrijden is het voor de meiden van Prinses Irene belangrijk om de punten in Nistelrode te houden.

De laatste wedstrijd waarin de teams elkaar troffen was in de zaal op 13 maart. Na een moeizame eerste helft wist Prinses Irene zich in de tweede helft te herpakken en de wedstrijd naar zich toe te trekken. Na een achterstand in de rust werd er uiteindelijke toch gewonnen met 14-19.
Nu komen beide teams uit in de hoofdklasse.  Stormvogels staat op dit moment eerste in de poule en heeft nog geen wedstrijd verloren. Na twee verloren wedstrijden is Prinses Irene gebrand om weer te winnen, het belooft dus een spannende en strijdlustige wedstrijd te worden.

De wedstrijd staat onder leiding van dhr. B. Hofmans en het startsignaal zal om 12:30 uur gegeven worden, thuis bij Prinses Irene.  Alle support is natuurlijk van harte welkom!

Programma hoofdklasse:
12.30 Prinses Irene - Stormvogels