Korfbalsters spelen thuis tegen Astrantia/ONA

19 mei 2022 22:15

Aanstaande zondag nemen de korfbalsters van Prinses Irene het thuis op tegen Astrantia/ONA. De vorige keer troffen de ploegen elkaar in Middelaar waar er op het laatste moment werd verloren met 10-9. Het belooft zondag daarom een spannende wedstrijd te worden.

Afgelopen zondag verloor Prinses Irene met 7-13 van de Peelkorf tijdens hun eerste thuiswedstrijd op het veld. Hiermee staan de korfbalsters uit Nistelrode er niet al te best voor in de buitencompetitie.

Aankomende zondag wordt de derde competitiewedstrijd gespeeld tegen Astrantia/ONA op het thuisveld. Om degradatie te voorkomen is het van groot belang dat de dames deze zondag wel de punten weten binnen te slepen. De strijdlust zal dan ook extra groot zijn.

De wedstrijd staat onder leiding van R. Eijke en het startsignaal zal om 14:30 gegeven worden. De dames kunnen alle support goed gebruiken!

Programma topklasse-A:
13:00 Spes - Be Quick