Korfbalsters treffen stormvogels

11 maart 2022 21:30

Aanstaande zondag staat de uit wedstrijd tegen De Stormvogels uit luyksgestel op het programma. De vorige ontmoeting was een spannende. Deze wedstrijd ging gelijk op. Het was Stormvogels die in de eindfase de winst naar zich toe trok, waardoor de wedstrijd eindigde met 10-11.

De stormvogels staan op dit moment een na laatste in de poule. Wat eigenlijk niet zo veel zegt, omdat de dames 2 wedstrijden minder hebben gespeeld dan Prinses Irene. Wel weten we dat deze wedstrijd zeer belangrijk is om weg te blijven uit de degradatiezone.

De vorige wedstrijd speelde Prinses irene niet goed. Waren niet scherp, maakte kansen niet af en liet stormvogels in de laatste fase terug komen in de wedstrijd. Een echte off day.. Dit keer de taak om meteen fel te starten en dit vast te houden tot de laatste minuut.

De wedstrijd zal om 12.30 uur starten in sporthal “De Stap” in luyksgestel onder leiding van R. Eijke.