Korfbalsters richting Middelaar

30 september 2021 22:30

Na een goede voorbereidende wedstrijd van donderdag gaat Prinses Irene vol vertrouwen naar de wedstrijd van zondag In Middelaar. Vorige wedstrijd tegen Astrantia/ONA werd verloren, dus het zal een spannende wedstrijd gaan worden.

Afgelopen donderdag heeft Prinses Irene de bekerwedstrijd gespeeld tegen DAW in Schaijk. Na een goede start viel het scoren in de twee helft stil. Anouk doorbrak de ban en de aanvallen werden goed uitgespeeld. Veel ballen werden onderschept en Prinses Irene nam de winst mee naar Nistelrode met 5-12

Aankomende zondag wordt de derde competitiewedstrijd uit gespeeld tegen Astrantia/ONA. Het is belangrijk om de punten mee naar Nistelrode te nemen na het verlies van vorige week. De meiden zijn dan ook extra gebrand. Vorige seizoen hadden ze het namelijk zwaar tegen de ploeg uit Middelaar en verloren ze met 16-13.

De wedstrijd staat onder leiding van L. Weeren en het startsignaal zal om 16:00 gegeven worden. Alle support is van harte welkom!

Programma Topklasse-A

14:30 uur De Korfrakkers – De Peelkorf