Korfbalsters naar Erp

9 oktober 2020 12:00

Anders dan normaal komen de korfbalsters dit weekend zaterdag avond in actie. En dat tegen De Korfrakkers in Erp. De korfrakkers staan met twee andere op een gedeelde eerste plaats en heeft een punt meer dan Prinses Irene. Omdat er nog weinig wedstrijden gespeeld zijn wil dit niets zeggen en is alles mogelijk.

Vorige wedstrijden tegen De Korfrakkers waren voor Prinses Irene altijd erg lastig. De meeste wedstrijden werden dan ook winnend afgesloten door de korfbalsters uit Erp. Echter hebben de De Korfrakkers afgelopen zondag een flinke nederlaag ondergaan tegen DDW/SDO. De ploeg waar Prinses Irene onlangs ver van heeft gewonnen. Hopelijk kunnen de meiden van Prinses Irene hier vertrouwen uit halen en met volle overtuiging starten komende zaterdag.

De wedstrijd staat onder leiding van J.D. de Leeuw. Hij zal om 18.00 uur de wedstrijd insluiten. Helaas ook dit keer weer zonder publiek. Hopelijk gaan de meiden van Prinses Irene hier beter mee op dan afgelopen zondag en laten ze meer pit zien, zodat de punten mee naar Nistelrode komen.

Topklasse poule D-TA

Zondag 11-10 13.30 u. Peelkorf 1 - Altior 1