Prinses Irene korfbalster gaan voor winst.

12 oktober 2019 10:00

De dames van prinses Irene draaien een goede competitie en staan gedeelde eerste. Aankomende zondag staat er een wedstrijd gepland tegen een vrij onbekende tegenstander. Astrantia/ONA spelen sinds dit seizoen in de topklasse.

Jaren geleden speelde de ploegen wel eens tegen elkaar. Prinses Irene is sinds een aantal jaar een vaste ploeg in de topklasse en weet zich daar goed staande te houden! Nu is hetzij om tegen deze ploeg de volle winst mee naar Nistelrode te nemen, 2 punten maar ook zoveel mogelijk doelpunten verschil.

De wedstrijd wordt om 15.00u gespeeld in Middelaar en de wedstrijd staat onder leiding van D. vd Akker- v Helvoirt.

Programma:

15.00u Astrantia/ONA - Prinses Irene