Korfbalsters klaar voor de kruisfinales

14 juni 2019 14:00

De Prinses Irene dames draaien een goed veldseizoen. Doordat ze als tweede zijn geƫindigd in de competitie spelen ze aankomende zondag 16 juni voor het eerst in de geschiedenis van Prinses Irene de kruisfinales. Ze spelen tegen het wel bekende Be Quick uit Nuland.

Voor de dames van Prinses Irene ligt het strijdplan klaar. Vanaf minuut 1 zal er gestreden moeten worden en zullen ze vertrouwen moeten uitstralen. Het laatste oefenduel tegen Be Quick werdt winnend afgesloten, dat mogen de Prinses Irene dames in hun gedachten meenemen. Be Quick, de regerend veldkampioen, zal er echter ook alles aan doen om de winst in Nuland te behouden. Zij zullen hun titel graag willen verdedigen. Eerder berichtten we al hoe de korfbalsters zo ver zijn gekomen in deze veldcompetitie.

Aankomende zondag spelen de Korfrakkers tegen DDW de andere kruisfinale. Uit deze 2 wedstrijden komen 2 winnaars en die winnaars spelen op 23 juni de finale van het Nederlands Kampioenschap.

Maar nu eerst de kruisfinales. Voor zondag kunnen de dames van Prinses Irene in ieder geval alle support gebruiken! Iedereen die ze een steuntje in de rug wil geven is welkom in Nuland. Vergeet je oranje shirtje of sjaaltje niet, en juich de meiden naar de overwinning. De wedstrijd word gespeeld om 15.00u onder leiding van M. Van Zoggel-Foolen.

Tip: het is ook mogelijk om bij voetbalclub Nulandia te parkeren.

korfbal 1 Prinses Irene kruisfinale seizoen 2018-2019