Dakos 2 - Prinses Irene 2 14-12

17 februari 2019 15:00

Rita Pater

Een wedstrijd waarin het allemaal "net niet" was, leverde helaas geen punten op. De uitwedstrijd tegen Dakos 2 in Someren-Heide ging verloren met 14-12.

In de thuiswedstrijd tegen Dakos werd er relatief gemakkelijk een overwinning behaald op deze ploeg. Of dit gegeven ons parten speelde vandaag, of misschien toch de pronkzitting :); het ging in ieder geval allemaal niet erg best.
Qua scores was het stuivertje wisselen tussen de beide ploegen. Om en om werd er gescoord, maar uitlopen qua stand lukte niet. Door doelpunten van 2x Esther, 2x Lizan, 1x Nora en 1x Lisan stond er met de rust een achterstand van 7-6 op het scorebord.
Alles was dus nog mogelijk, maar dan moest het de 2e helft wel beduidend beter. De eerste aanval gaf ons moed; er werd goed gezocht, er kwamen meerdere kansen én er werd gescoord door Robin. Echter daarna ging het verder zoals het ook de hele 1e helft al ging. Het liep niet, ballen kwamen niet aan en er werden fouten gemaakt. Dakos daarentegen rook dat er iets te halen viel vandaag en bleef hard doorwerken. Ook de 2e helft bleef het stuivertje wisselen tot de laatste 10 minuten. Dakos wist een gaatje te slaan van drie doelpunten wat door onze dames niet meer ingelopen kon worden. Door scores van 4x Esther, 1x Lisan en 1x Robin ging de wedstrijd uiteindelijk verloren in 14-12.
Maurie Verstegen en Josje Reijnders, beide van de A1 vielen allebei prima in in de 2e helft; meiden fijn dat jullie van de partij waren vandaag!

Opstelling en scores: Esther van Venrooij (6x), Robin van de Boom (1x), Lizan Kerkhof (2x), Carlijn van de Ven, Anne Schouten, Nora Schouten (1x), Marleen Thijssen, Lisan Mikkers (2x)

Wisselspeelsters: Maurie Verstegen en Josje Reijnders