ODC 2 - Prinses Irene 2 18-6

20 januari 2019 19:00

Rita Pater

In een inspiratieloze wedstrijd van onze zijde, gingen we met ruime cijfers ten onder tegen ODC 2 uit in Asten. We werden met een nederlaag van 18-6 naar huis gestuurd.

Het begin was niet slecht. Odc opende de score. Esther maakte meteen de gelijkmaker uit een vrije worp. Ook Odc scoorde uit een vrije worp, maar ook Robin wist hier direct een score uit een korte kans tegenover te zetten. Lizan zette ons op voorsprong met een mooi afstandsschot. Hierna was het echter ODC wat de klok sloeg. Uit alle hoeken wisten ze van ver de bal in het gele mandje te gooien. We gingen rusten met een 3-10 achterstand. Alle kopjes hingen naar beneden en iedereen had de moed opgegeven dat er vandaag iets te halen viel. Ook in de 2e helft ging het niet veel beter. We wisten 3x te scoren. Esther 2x en Lina 1x alle drie mooie afstandsschoten. Odc deed het echter veel beter dan wij en wist in de 2e helft 8 doelpunten te maken. Jammer meiden, maar snel vergeten deze wedstrijd en volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Door alle blessures in de selectie was Vera Ruijs bereid haar wedstrijd bij 3 te schrappen en bij ons mee in de basis te starten. Super bedankt Vera! Ook Evi vd Broek uit de B1 maakte haar debuut als wisselspeelster en deed dit uitstekend; Evi hartstikke fijn dat je er bij was.
Opstelling en scores: Esther van Venrooij (3x), Lina van Dijk (1x), Lizan Kerkhof (1x), Vera Ruijs, Anne Schouten, Lisan Mikkers, Marleen Thijssen, Robin vd Boom (1x)
Wisselspeelsters: Carolien van Santvoort, Evi vd Broek