Prinses Irene 2 - DAW 2 2-11

23 september 2018 19:30

Rita Pater

Slecht weer, slechte wedstrijd en slecht begin van de competitie; hiermee is eigenlijk alles wel gezegd over de wedstrijd Prinses Irene 2-DAW 2 die door DAW 2 gewonnen werd met 2-11.

Het weer was vandaag heel slecht en heeft zeker het spel beïnvloed. Maar ook onze tegenstander moest dealen met dezelfde weersomstandigheden en deed dat stukken beter dan wij. Vanaf het begin hebben we achter de feiten aangelopen en liep DAW 2 overal een stapje harder dan wij. In de rust stond er een tussenstand van 1-5 op het scorebord. Esther wist uit een vrije worp ons enige doelpunt in de eerste helft te scoren. Een verschil van vier doelpunten slechten in de 2e helft was zeker geen onmogelijke opgave. Echter ook de 2e helft was niet veel beter dan de 1e helft. Er waren echt wel een paar mooie acties, maar veel te weinig om vandaag serieus mee te doen voor de punten.
DAW 2 wist met een einduitslag van 2-11 de twee punten mee naar Schaijk te nemen. Anne wist het 2e doelpunt op haar naam te brengen door te scoren uit een goed genomen korte kans.
Meiden een wedstrijd om snel te vergeten en volgende week gaan we proberen het beter te doen dan vandaag.

Opstelling en scores:
Esther van Venrooij (1x), Lisan Mikkers, Nora Schouten, Lina van Dijk, Anne Schouten (1x), Marleen Thijssen, Robin vd Boom, Carolien van Santvoort
Wisselspeelsters: Sanne Pluk, Carlijn van de Ven, Lizan Kerkhof