DAW 2 - PRINSES IRENE 2

24 april 2023 14:15

Nadat de meiden van Prinses Irene 2 vorige week hadden gewonnen, waren ze ook deze week gebrand om de punten mee naar Nistelrode te nemen. Na een goede start tegen DAW Schaijk 2 werd de uiteindelijk spannende wedstrijd gewonnen met een uitslag van 6-7.

Onder leiding van L. van den Heuvel klonk om 11:30 het fluitsignaal. Al snel kwamen de meiden uit Nistelrode op voorsprong door een goed afgemaakte korte kans van Evi. Vlak daarna volgde de gelijkmaker van DAW 2. Daarna ging Prinses Irene 2 een versnelling hoger spelen, waardoor er al snel een stand van 1-4 op het scorebord kwam. DAW 2 bleef mee scoren en met een stand van 3-5 gingen de meiden de rust in.

Tijdens de rust werd besproken dat het geen optie was om deze wedstrijd weg te geven, dus ook in de tweede helft gingen ze voor de winst. Ondanks dat DAW 2 elke keer dichtbij een gelijke stand kwam en het aan het eind van de wedstrijd nog heel erg spannend was, namen de meiden van Prinses Irene 2 de punten toch mee naar huis.

Volgende week mogen de dames genieten van een zondag vrij, want er staat geen wedstrijd op de planning. Zondag 7 mei mogen ze weer aan de bak, want dan spelen ze om 11:45 tegen Altior 3 in Heeswijk Dinther. Dit is een belangrijke wedstrijd, want bij winst staan ze op een gedeelde tweede plaats. Ze kunnen dus alle support gebruiken!

KVC_Nora_.jpg