PRINSES IRENE 2 - DAKOS 2

21 maart 2023 16:00

Zondag 19 maart namen de korfbalsters van Prinses Irene het op tegen Dakos 2. Het was een spannende wedstrijd waarin de score dicht bij elkaar bleef. Er waren veel doelpogingen gecreƫerd, maar helaas gingen ze er niet allemaal in. Het was Dakos die uiteindelijk de punten mee naar huis nam.

Zondagmiddag om 14.00 speelde Prinses Irene thuis in Heeswijk-Dinther in sporthal De Zaert. De wedstrijd werd gespeeld onder leiding van R. Landwier. In de eerste minuten wist Jasmijn een mooi afstandsschot binnen te schieten!

Dakos nam een voorsprong op prinses Irene! Wij moesten natuurlijk terug komen met onze score en er werden een aantal mooie afstandsschoten gemaakt! We gingen de rust in met een mooie stand van 5-5.

Na een rust en een goede speech van Edwin gingen we weer met de volle 100 % de wedstrijd in! Josje wist meteen twee mooie afstandsschoten binnen te schieten, maar ook wist Dakos de korf te vinden en werd er door beide teams gestreden tot de laatste minuut. Het was een spannende wedstrijd en helaas voor Prinses Irene wist Dakos de punten mee naar huis te nemen. Dakos won met 9-11.

De meiden van Prinses Irene 2 gaan zich klaarmaken voor de wedstrijd van aankomende zondag 26 maart! Dan spelen ze hun laatste zaalwedstrijd deze competitie tegen de koploper Be Quick in Nuland.  Ze kunnen alle support goed gebruiken!!