De Peelkorf 2 - Prinses Irene 2

14 februari 2023 12:45

Deze zondagochtend moest Prinses Irene 2 tegen De Peelkorf 2. Het was een spannende wedstrijd die helaas uiteindelijk werd gewonnen door de Peelkorf met 10-9.

De wedstrijd begon om 11:20 u. De wedstrijd werd gespeeld onder de leiding van C.H. Kerstens. Na 6 minuten scoorde de Peelkorf 1-0 door middel van een doorloopbal en daarna ook de 2-0 met een afstandsschot. Gelukkig maakte Evi ook een afstandsschot waardoor het 2-1 werd. De Peelkorf maakte helaas meteen weer een doelpunt en dus stond het 3-1. Guusje en Nora scoorden allebei met een afstandsschot en toen stond het weer 3-3 en zo gingen we de rust in.

Na de rust maakte De Peelkorf alweer snel 2 doelpunten en stonden we 5-3 achter. Josje maakte 5-4 met een mooi afstandsschot. De Peelkorf reageerde hierop met 2 doelpunten en het stond 7-4 in het voordeel van Peelkorf. Jill, Guusje en Josje maakten alledrie een doelpunt door respectievelijk een vrije worp, een afstandsschot en een korte kans en zowamen we met 7-7 gelijk te staan. De Peelkorf maakte al snel weer de 8-7 maar gelukkig werden er daarna 2 mooie afstandsschoten gemaakt door Jill en Nora en stonden we 8-9 vóór. In de laatste 3 minuten werd er door De Peelkorf jammer genoeg nog 2 x gescoord en zo eindigde de wedstrijd in 10-9 voor De Peelkorf.

Prinses Irene 2 mag over 3 weken, op 5 maart, tegen VIOS/Spes (M) 2. VIOS/Spes (M) staat tweede dus Prinses Irene heeft alle steun nodig om de punten in Nistelrode te houden.

Opstelling: Nora Schouten (2), Noëlle Waals, Guusje van de Brand (2), Josje Reijnders (2), Anouk van Grunsven, Jill van Niftrik (2), Debra Ruijs, Evi van den Broek (1).

Wissels: Merel van Roosmalen, Linda van Tilburg.