Prinses Irene 2 - Be Quick 3

23 januari 2023 9:15

Vandaag speelden de meiden van Prinses Irene 2 alweer hun 4de thuiswedstrijd. Met als tegenstander Be Quick 3 uit Nuland. De meiden wisten dat dit een moeilijke taak zou worden tegen de koploper van de poule. Zij hebben namelijk nog geen één wedstrijd verloren. Toch gingen ze met volle moed de wedstrijd in. Helaas was het niet genoeg en werd de wedstrijd verloren met 8-17.

Om 14.40 uur klonk het fluitsignaal onder leiding van P.  Jansen. De meiden van Prinses Irene begonnen sterk. Ze stonden al na 3 minuten op een 1-0 voorsprong door een afstandsschot van Jasmijn.  Al snel daarna kwam een inhaalslag van Be Quick en stond het na 11 minuten al 1-3. Door een korte kans en een afstandsschot wisten de meiden weer op een gelijke stand van 3-3 te komen. De doelpunten blijven aan beide kanten vallen, waarmee ze met een stand van 4-6 de rust in gingen.

Na een peptalk van Petra en wat wissels aan beide kanten, begon de tweede helft. Dit begon wat moeizamere voor de meiden Prinses Irene. Na 15 minuten viel aan de kant van Be Quick het ene na het andere doelpunt, waarbij er een uitloop was van 6-16. Toch bleven de meiden doorvechten en vielen er nog 2 mooie doelpunten aan de kant van Irene. Het was een leerzame wedstrijd en ze zijn gebrand om er volgende week weer vol voor te gaan.

Prinses Irene 2 speelt dan uit tegen Rosolo, waar zij al eerder deze zaalcompetitie tegen hebben gespeeld. Ze spelen in sporthuis Reusel, waar de wedstrijd om 11.00 uur zal beginnen.

Opstelling: Jasmijn van der Pas (5), Sam van den Akker, Debra Ruijs, Evi van den Broek, Noëlle Waals, Nora Schouten (2), Anouk van Grunsven, Jill van Niftrik
Wissels: Josje Reijnders, Gaby van Santvoort (1), Kim van Schijndel

jasmijn.jpg     jasmijn_2.jpg