Melderslo 3 - Prinses Irene 2

31 oktober 2022 9:30

Op de vroege ochtend vertrokken de dames van Prinses Irene 2 richting Melderslo voor de laatste wedstrijd van de veldcompetitie. Eindstand 13-12 in het voordeel van Melderslo.

Na een lange rit en een goede voorbereiding begonnen we aan de wedstrijd. We begonnen de wedstrijd sterk.  Zo scoorde Esther al in de eerste en Lisan in de vierde minuut. Jammer genoeg maakte Melderslo het ook weer snel 2-2 met twee afstandsschoten. De rest van de eerste helft ging het steeds gelijk op tot er werd gefloten voor de rust. Het stond 8-8.

De tweede helft begon. We startten moeizaam op. Het duurde een kwartier voor het eerste doelpunt viel, waardoor we 9-8 achter kwamen te staan en 2 minuten later scoorde Melderslo weer een doelpunt. Toen Jasmijn er inkwam scoorde ze met een mooi afstandsschot , waardoor het 10-9 werd. Melderslo wist er toch weer twee in te gooien en stond zo weer met 2 punten voor. Emma maakte gelukkig een minuut later een mooie doorloopbal en het kwam 11-10 te staan. Weer wist Melderslo twee keer achter elkaar te scoren en het stond 13-10. Gelukkig wisten Noëlle en Emma er nog twee te maken, waardoor het tot in de laatste minuut nog erg spannend was.
Prinses Irene kreeg het helaas niet meer voor elkaar om het gelijk te maken en de wedstrijd werd afgefloten bij een eindstand van 13-12.

De eerstvolgende wedstrijd van Prinses Irene 2 zal waarschijnlijk 20 november plaats vinden. Dit wordt dan de eerste wedstrijd van de zaalcompetitie.

Opstelling: Emma ten Böhmer (6), Esther van Venrooij (1), Lisan Mikkers (1), Debra Ruijs, Lizan Kerkhof, Jill van Niftrik (1), Noëlle Waals (2), Carlijn van de Ven

Wissels: Jasmijn van der Pas (1), Merel van Roosmalen, Maurie Verstegen

IMG-20221030-WA0006.jpg        IMG-20221030-WA0007.jpg