PRINSES IRENE 2 - STORMVOGELS (L) 2

17 oktober 2022 11:00

Na een spannende en zeer fysieke strijd wisten de dames van Prinses Irene 2 vandaag helaas de twee belangrijke punten niet in Nistelrode te houden. Stormvogels 2 won de westrijd met 7-12.

We verzamelden vandaag al vroeg, vanwege de 250e wedstrijd van Laura van de Ven in het eerste korfbalteam. Het eerste gaf ons - met hun winst op zak - een mooi voorbeeld en nog meer enthousiasme om de wedstrijd tegemoet te gaan. De meiden hadden zich goed voorbereid voor de wedstrijd en waren er klaar voor om de strijd op te nemen voor de eerste plaats in de poule. In combinatie met het trouwe publiek en de zonnige dag beloofde het een mooie wedstrijd te worden.

Het startsignaal klonk. Hoewel Prinses Irene genoeg kansen kreeg, waren de schoten niet vaak raak.  Bij beide partijen viel hier en daar een schot, waarvan de meeste van afstand werden gescoord. Met 3-5 op het scorebord gingen we de rust in.  Nadat we in het kleedlokaal een flinke peptalk kregen, konden we weer verder. Met volle moed om de stand positief te veranderen.

Helaas bleek dat laatste niet zo goed uit te pakken. Naarmate de wedstrijd vorderde, werd deze steeds fysieker.  Aan beide kanten werden vrije worpen gegeven. Ook Prinses Irene wist de mand te vinden, maar toch liep Stormvogels verder uit. Met 7-12 op de teller werd de wedstrijd afgefloten.

Volgende week zondag mogen we al vroeg naar Reusel om het op te nemen te gen Rosolo 3, om 11.15 uur.