ROOI 2 - PRINSES IRENE 2

10 oktober 2022 10:15

Deze zondagmorgen vertrok Prinses Irene 2 richting Sint-Oedenrode. Het was een spannende wedstrijd, waarbij de ploegen aan elkaar gewaagd waren. Echter bleef de winst bij Prinses Irene 2 met een eindstand van 7-8.

Om 11.00 u klonk het startsignaal. De westrijd werd gespeeld onder leiding van S. Vermue.

Na een paar minuten wist Prinses Irene 2 al een doelpunt te scoren door middel van een korte kans van Debra.
Echter maakte Rooi 2 vrij snel een afstandsschot. Jasmijn scoorde een doorloopbal, maar Rooi 2 liet het er niet bij zitten en scoorde 3 afstandsschoten. Ook Prinses Irene 2 wist 2 keer achter elkaar de korf te raken, waaarvan 1 strafworp van Emma. Rooi 2 wist nog 1 doelpunt te scoren voor het einde van de 1e helft, waardoor we met een gelijke stand van 5 - 5 de rust in gingen.

De tweede helft ging van start en Jill scoorde een afstandsschot. Ook Rooi 2 wist een doorloopbal binnen te gooien. De dames van Prinses Irene 2 gaven niet op: Maurie en Emma scoorden 2 afstandsschoten en Prinses Irene 2 kwam op een voorsprong van 2 punten. Ook Rooi 2 bleef hard werken en wist nog een korte kans binnen te gooien. De stand kwam op 7-8.
Het eindsignaal klonk en Prinses Irene 2 wist de punten te behouden.

De meiden maken zich weer klaar voor de volgende wedstrijd. Prinses Irene 2 speelt dan op 16 oktober om 14.00 u een thuiswedstrijd tegen Stormvogels 2, de koploper van de poule.

Opstelling: Guusje van den Brand, Debra Ruijs (1), Emma ten Böhmer (2), Sam van den Akker, Lizan Kerkhof, Jill van Niftrik (1), Noëlle Waals (1), Jasmijn van der Pas (2).

Wissels: Maurie Verstegen (1), Carlijn van de Ven.

20221009-Rooi-Prinses_Irene_1.JPG