KORFBAL KVC 2 - PRINSES IRENE 2

19 september 2022 10:15

Op deze koude en zeer natte zondagmorgen speelden we onze uitwedstrijd tegen KVC 2 in Hoogeloon. De combinatie van slecht weer en op gras, zorgde voor een lastige partij. De wedstrijd ging verloren met 9-7.

Al snel kwamen de meiden van Prinses Irene op een 0-1 voorsprong door een afstandschot van Maurie. Pas na 15 minuten viel het volgende doelpunt. Emma wist uit een mooie actie een doorloopbal binnen te gooien. Vlak voor rust scoorde Noëlle heel rustig een korte kans binnen. We gingen de rust in met een 5-3 achterstand.

Na een kopje thee in de rust waren we weer wat opgewarmd en klaar voor de 2e helft: 1e helft vergeten en volle focus op de 2e helft. In de eerste 8 minuten scoorden we 3 keer. Debra met een doorloopbal, Emma met een schot van ver en ook Carlijn wist van ver het mandje te vinden. Lang volhouden deden we dit niet. KVC wist na onze voorsprong van 5-6 in korte tijd 3 doelpunten te scoren. Noëlle wist voor ons in deze wedstrijd het laatste doelpunt binnen te gooien.

Helaas, de punten gingnen vandaag niet mee naar Nistelrode. Op naar de wedstrijd van volgende week zondag, thuis om 14.00 u tegen DAW2.

Opstelling en scores:
Guusje van den Brand, Emma ten Böhmer (2), Debra Ruijs (1), Maurie Verstegen (1), Lizan Kerkhof, Carlijn van de Ven (1), Jill van Nirftrik, Noëlle Waals (2).

Wisselspeelster: Sam van den Akker