Klimroos/VVO 2 - Prinses Irene 2 11-6

20 oktober 2019 15:30

Rita Pater

Prinses Irene 2 en regen bleek ook vandaag geen goede match. Op een spekglad grasveld in Hoogeloon moesten we vandaag de punten bij Klimroos/VVO 2 laten. De wedstrijd ging verloren met 6-11.

Het spekgladde veld liet vandaag niet toe om aanvallende acties te maken. Hierdoor moesten we een ander spelletje spelen dan we gewend zijn. Dit ging ons helaas niet zo goed af. Lina wist ons op een 0-1 voorsprong te zetten. Daarna was het 4x raak voor Klimroos. Pas vlak voor rust konden we weer een beetje aansluiting vinden door 2 scores van Esther en Sanne. met een stand van 4-3 gingen we rusten.
Na de thee wist Klimroos meteen weer een gaatje te slaan door 2x te scoren. Nora kon wat terugdoen met een mooi afstandsschot, maar daarna was het Klimroos die beduidend beter met het natte veld en bal om konden gaan dan wij. Klimroos bouwde de voorsprong rustig uit naar 4-11. In de slotfase wisten Anouk met een afstandsschot en Lina nog tegen te scoren. Helaas niet voldoende om aanspraak te mogen maken op de punten. Volgende week spelen we onze laatste veldwedstrijd thuis om 13.00 uur tegen Dakos 2.
Opstelling en scores: Esther van Venrooij (1x), Lina van Dijk (2x), Lizan Kerkhof, Lisan Mikkers, Sanne Pluk (1x), Anne Schouten, Mae Gevers, Anouk van Grunsven (1x)
Wisselspeelsters: Nora Schouten (1x), Carolien van Santvoort