Prinses Irene 2 - Oxalis 2 7-11

6 oktober 2019 18:15

Rita Pater

De thuiswedstrijd vandaag tegen Oxalis 2 was, net zoals het weer, echt niet best. Na een gelijkopgaande strijd in de eerste helft, ging Oxalis in de 2e helft met de punten aan de haal. De wedstrijd ging verloren met 7-11

Esther opende de score door een korte kans uitstekend te benutten.Daarna was het 2x raak voor Oxalis uit een vrije worp en een doorloopbal. Lisan wist met eveneens een doorloopbal de stand weer gelijk te trekken. Beide ploegen wisten allebei te scoren met een afstandsschot, Anouk deed dit voor de Oranje dames, en de 3-3 die daarmee op het scorebord kwam was eveneens de ruststand.
Na rust kregen we het tij niet gekeerd. De aanvallen liepen niet en we lieten de verkeerde dames van de tegenpartij vrij schieten. Oxalis kwam op een voorsprong van 3-5. Esther kon met een score uit een vrije worp wat terugdoen, maar daarna was het 4x op rij raak voor Oxalis. Het beslissende gaatje was geslagen. Lina scoorde van ver de 5-9 en Oxalis uit een doorloopbal de 5-10. Marina scoorde een mooi afstandsschot en weer was het raak voor Oxalis uit een doorloopbal. Esther bepaalde de eindstand met een score uit een korte kans op 7-11.
Guusje en Noor uit de A1 en Marina en Laura maakten vandaag ons team compleet. Meiden bedankt dat jullie er waren voor ons.
Opstelling en scores: Esther van Venrooij (3x), Mae Gevers, Anouk van Grunsven (1x), Carolien van Santvoort, Sanne Pluk, Lisan Mikkers (1x), Lizan Kerkhof, Anne Schouten
Wisselspeelsters: Lina van Dijk (1x), Guusje vd Brand, Noor Theunisz, Laura vd Ven, Marina v. Venrooij (1x)