Prinses Irene 2-Korfrakkers 2

3 juni 2019 18:45

Rita Pater

In de laatste wedstrijd van ons veldseizoen stond er niets meer op het spel. Wij al gedegradeerd en Korfrakkers al de kampioen in onze poule. Onder een heel warm zonnetje werd de wedstrijd zo goed als mogelijk uitgespeeld en gingen de Korfrakkers er met de winst vandoor. De wedstrijd eindigde in 6-16.

Door personele problemen werd er vandaag in een aangepaste opstelling gespeeld. Vera en Mae van Prinses Irene 3 begonnen in de basis en deden dit prima. In de eerste helft konden we nog redelijk bijblijven en wisten Esther en Anne 2x voor ons te scoren. Korfrakkers wist 5x het gele mandje te treffen. Na rust werd er door de ploeg uit Erp wat meer "gas gegeven" en wisten ze nog 11x te scoren. Lotte Toonen speelster B1 werd in de 2e helft ingebracht en wist een prachtig afstandsschot op haar naam te schrijven; hartstikke goed gedaan Lotte!
Ook Lizelle van Prinses Irene 4 was bereid gevonden ons team vandaag compleet te maken; heel fijn met deze hitte dat we zo toch wat door konden wisselen. Naast Lotte wisten ook Anne, Lisan en Esther nog te scoren en brachten daarmee 6 scores door de oranje dames op het scorebord.
Vera, Mae, Lotte en Lizelle heel hartelijk dank dat jullie erbij waren vandaag!
Op uitnodiging van onze sponsor fam. Thijssen sloten we deze laatste competitiedag af met een heerlijke barbecue. Er werd lekker gesmuld en gedronken. Marti en Dehlia nogmaals hartelijk dank voor deze leuke afsluiting.

Onze competitie zit erop, maar aangezien ons 1e team super knap de kruisfinales wist te behalen, zal het voor een aantal dames van ons team nog een paar weken doortrainen worden om zo als wisselspeelster bij 1 ingezet te kunnen worden. Maar om bij zo'n mooi evenement erbij te mogen zijn, lijkt me dat zeker geen straf.
Als laatste wil ik iedereen een hele fijne vakantie toewensen; geniet ervan!

Opstelling en scores: Esther van Venrooij (2x), Robin van de Boom, Vera Ruijs, Lizan Kerkhof, Anne Schouten (2x), Lisan Mikkers (1x), Marleen Thijssen, Mae Gevers
Wisselsspeelsters: Lotte Toonen (1x), Lizelle van Zutphen