Rosolo te sterk

14 november 2021 17:00

Vandaag troffen onze korfbalsters Rosolo uit Reusel. Scheidsrechter L. de Leeuw floot voor het beging van de wedstrijd om 14.45 uur. De eerste helft werd er aan beide kanten weinig gescoord. Er werd goed verdedigd, waardoor de schoten onder de maat waren. Dit leverde een ruststand van 4-2 op. De tweede helft was dit voor de meiden uit Reusel wel anders. Zij haalden een beter rendement, waardoor zij langzaam konden uitlopen naar 13-5.

Weinig doelpunten

Rosolo kwam na de eerste aanval en schot al  op voorsprong. Na een aantal mooie aanvallen wist Gaby van Santvoort met een mooi schot de stand naar 1-1 te trekken. Verdedigend stond Prinses Irene sterk, en haalde veel verdedigende rebounds uit de aanvallen van Rosolo. Evy vd Akker wist een mooie korte kans af te maken waardoor Prinses Irene de voorsprong pakte. Rosolo deed wat terug, en scoorde drie afstandschoten op rij. Prinses Irene had het aanvallend zwaar, en wist de mand niet meer te vinden. Waardoor de rust inging met 4-2 op het scorebord.

Rosolo loopt uit

Na de rust scoorde Rosolo opnieuw driemaal achter elkaar. Laura van de Ven wist wat terug te doen en scoorde een mooi uitgespeelde korte kans. Helaas wist Rosolo hierna weer twee mooie schoten binnen te leggen, Waardoor  ze uitliepen naar 9-3. Gaby van Santvoort deed wat terug en legde een afstandschot binnen. Rosolo wist weer twee keer van afstand te scoren. De net ingevallen Anouk van Grunsven wist een mooi afstandsschot te maken. Rosolo wist nog wat verder uit te lopen, waarna de wedstrijd op 13-5 werd afgefloten.