Jo17-1 speelt gelijk tegen SV TOP

NISTELRODE

Matchday!
prinses Irene vs sv top.
We verzamelden om 13:45 op het sportpark. Toen we er allemaal waren gingen we de kleedkamer in om om te kleden en voor de wedstrijdbespreking. Toen gingen we door naar de warming-up, die werd goed uitgevoerd.
Toen begon de wedstrijd, de jongens uit Oss waren fysiek erg sterk, maar dat hield ons niet tegen, de eerste helft werd er goed gevoetbald van bijde kanten, TOP had veel kansen, maar wij ook. Er vielen uitijdenlijk geen goals in de eerste helft.

Eenmaal terug in de kleedkamer kregen we te horen dat we goed bezig waren, en zo moesten blijven spelen. Al snel na de rust scoorde Vin Opstal in de 45ste minuut, de 1-0, iedereen was blij en het gaf ons de moed om verder te gaan en alles te geven. Snel na de goal werd de 1-1 gescoord. We bleven daarna gewoon goed door voetballen, en eindige de wedstrijd ook in 1-1. Iedereen heeft alles gegeven, en we zijn trots op het team. Dit was het voetbalverslag.

Jorn van dinther